0,3kg till delmålet!

Ja snart har jag nått mitt delmål på -8kg och det på bara 2 månader. Det mest underbara är att jag har inte svultit mig, inte tagit bort några spannmål och inte ätit en massa fett, jag har ätit normala portioner, mycket sallad och regelbundna måltider och träning varannan dag. Slutat äta godis och äter bara godsaker vid kalas. Äter hämtmat men inte så ofta. Roligt att se sådant bra resultat på så kort tid och utan genvägar (som lätt kan bli senvägar)

Undrar hur många av alla Xtravaganzingar där ute som lyckats hålla sin vikt? Har träffat några jag vet gått men de har gått upp och blivit ännu större än de var. Med undantag från mig och tessan då och någon mer ;-) Jag har Xtravaganza att tacka för att jag gick ner 35kg men jag har endast mig själv att tacka för att jag inte har gått tillbaka till mitt gamla liv och för att jag kämpar vidare.

Kämpa på ni med, kan jag kan alla, det gäller att bestämma sig för det bara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0