Trött!

Har just nattat gobitarna, jag somnade som vanligt, jätteroligt! 2 timmar av egentid som bortblåsta. Det är viktigt det där med att få slappna av och bara vara själv på kvällarna. Minstingen är som en igel på mig på dagarna, jag får inte sätta ner honom och gå mer än 2 meter ifrån honom då kommer han gnällandes och ska upp i knä eller i famnen.

Jag som planerat att jag skulle måla färdigt pinnen till handdukshängaren som jag har kvar att måla men nu orkar jag inte det :-/

Har iaf satt upp listerna i köket idag, ja jag är grymt nöjd över vårat arbete :-) Ska lägga ut bilder på det imorgon så jag kan få era åsikter om hur ni tycker jag ska göra i fönstrena, har två alternativ som jag pendlar mellan.

Idag har det inte blivit någon träning. Har inte varit utanför husets väggar ens idag, jo jag lämnade storkillen på dagis men det var -13 grader och jag skulle ha minstingen med mig så det blev bilen, så det räknar jag inte. Sen var pappa och hämtade honom så då behövde jag ju inte röra på mig då heller. I morgon bitti ska jag dock sätta bobben runt midjan och dra storkillen till dagis, det får vara - 20 grader om det så vill :-)

Näe om man ska gå upp och lägga sig i soffan och kolla färdigt på Prison Break som jag började kolla på tidigare idag, bäst jag kollat färdigt innan sambon kommer hem och ska kika.

Kram på er och kämpa på därute, har ganska mycket dåligt samvete för att ja inte har ork att kommentera era bloggar men jag är så trött i huvudet just nu, orkar knappt tänka, det är jobbigt med småbarn, det vet ni som har det själva ;-) kanske ni andra också för den delen *ler* Igår natt fick jag iaf sova nästan hela natten, lillen sov hela natten för första gången på 1 månad, har ju vaknat mellan 4-8 ggr per natt ett tag nu. Istället vaknade jag då av storkillen som letade efter mig och ramlade ur sängen "ingen fara mamma, det gick bra" hörde man *ler*

Tack faster för din fina kommentar, tänk att Emil och jag fick vara med i samma tidning *ler* och tack Hilde för att du också tog dig tid att komma in och kommentera, det betyder jättemycket för mig. Tack alla ni andra för era kommentarer å, de betyder mycket de med ;-)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Wenche Asp

Hej "Thean"! Jag och Danne höll på att ramla ur soffan när vi läste annonsbladet igår. Vad imponerade vi är!!! Stort grattis till din enorma bedrift! Och vilken fantastisk inspirationskälla du är till andra som kämpar på med sin hälsa/vikt. Många kramar från Wenche

2009-02-11 @ 07:17:07
Postat av: Soulsister

Så bra artikel!

Du är en förebild, bara så du vet!



kram

2009-02-11 @ 09:22:58
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Tess

Hejsan!



Vilken fantastiskt artikel det var i blaskan om dig och den andra. Jag vräkte upp den på jobb och sen tog kommentarerna slut. Man blev sååå peppad och artikeln kom rätt dag för min del..Du är duktig som fasiken..jag vill jag med, jag ska försöka tänka bortom detta jag är i nu. Kram T

2009-02-11 @ 10:49:39
Postat av: bobo ulla

Hej Thean!

Jag är svärmor till Tess o mamma till Lina (ler).

Tackar dig för ditt fina stöd till dem båda.

Själv går jag oxå på XV - och mår skitbra.

Fantastiskt vilken förvandling du genomgått !!

Lycka till i fortsättningen

kram

2009-02-11 @ 12:41:05
Postat av: Thean

Tack Wenche det värmer!! :-)

2009-02-11 @ 21:39:17
URL: http://theeans.blogg.se/
Postat av: Thean

Tack Bobo Ulla! Ja jag vill ju så gärna att de ska lyckas, vill inte att de fastnar nu när de kommit så pass långt. De förtjänar att lyckas det gör alla! Kram!

2009-02-11 @ 21:41:38
URL: http://theeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0